سرعت واقعی شما هنگام اتصال به اینترنت چقدر است ؟

نوامبر 19, 2007 at 8:54 ب.ظ. 2 دیدگاه

Image and video hosting by TinyPic

شاید شما هم مثل من سرعتی که یک بالون در ویندوزتان نشان می داد را سرعت واقعی خود می دانستید. نه اشتباه نکنید! آن سرعت شرکت ارایه دهنده ی اینترنت شماست نه سرعت واقعی شما. حالا اگر شما بخواهید سرعت واقعی خود را بدانید چه باید بکنید ؟ کار زیاد سختی نیست سایت های زیادی برای تخمین زدن سرعت واقعی شما در اینترنت حضور دارند که یکی از بهترین ساِ تها سایت: http://uk.abeltronica.com/است اما شما در صفحه ی اصلی نمی توانید این کار را بکنید به صفحه ی : http://www.abeltronica.com/velocimetro/pt/?idioma=uk&newlang=uk

رفته و گزینه ی test run را بزنید پس از مدتی سرعت دانلود و آپلود شما را نشان خواهد داد نکته ی بسیار جالب که من فهمیدم (البته من با دیال آپ معمولی وصل می شم) این بود که سرعت آپلود من ۸۰kbps بود ولی سرعت آپلود من چیزی حدودا ۲۰ kbps بود پس فرصت را از دست ندهید هر چه زودتر سرعت واقعی خود را دریابید!!؟؟

Entry filed under: معرفی سایت, آموزش.

More Tools Menu براي فايرفاكس

2 دیدگاه Add your own

  • 1. رضا عظيمي  |  نوامبر 23, 2007 در 3:10 ب.ظ.

    از كمي تعداد بازديد كننده ها و كامنت ها نترس… وبلاگ خيلي خوبي داري .. مطالبش خيلي بدرد بخوره ..جدي ميگم . سعي كن برو بچز IT نويس رو پيدا كني و واسشون كامنت بذاري و باشون تبادل لينك كني. وبلاگت اين قابليت رو داره كه به يكي از بهترين ها تبديل شهبا تشکر

    پاسخ
  • 2. آی تی شوک  |  ژانویه 12, 2008 در 5:50 ب.ظ.

    سلام
    وبلاگه خیلی خوبی داری و مطالبت مفید و خوبه
    من لینک وبلاگت رو گذاشتم،تو هم لینک وبلاگ من رو بذار
    موفق باشی

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


نوامبر 2007
د س چ پ ج ش ی
« اکتبر    
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

