More Tools Menu براي فايرفاكس

اکتبر 26, 2007 at 10:04 ق.ظ. 7 دیدگاه

س ازنصب اكستنشن هاي فايرفاكس اين افزونه ها به روش هاي مختلفي در دسترس كاربران قرار مي گيرند ، يا از طريق راست كليك كردن و دسترسي به منوي مربوط به افزونه مورد نظر يا از طريق افزودن ايكون آن در قسمت تولبار .كه اين خود در برخي موارد ( به خصوص در مواقعي كه افزونه هاي زيادي براي فايرفاكس نصب كرده ايد ) كمي كاربر را با مشكل مواجه مي كند ، پيشنهاد من براي حل اين مشكل More Tools Menu است .

More Tools Menu افزونه اي است كه با نصب آن در تولبار فايرفاكس منويي تحت عنوان More Tools ايجاد مي شود كه

منوي تمامي افزونه هاي نصب شده و فعال فايرفاكس را به نمايش مي كذارد و به اين ترتيب دسترسي به آن ها بسيار آسان خواهد شد.

دريافت افرونه : https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/2413

Entry filed under: مرورگر اینترنت.

Scribe Fire ابزاري براي وبلاگ نويس سرعت واقعی شما هنگام اتصال به اینترنت چقدر است ؟

7 دیدگاه Add your own

  • 1. امیر  |  اکتبر 28, 2007 در 2:52 ب.ظ.

    سلام. من لینک شما رو به وبلاگم اضافه کردم.

    پاسخ
  • 2. ناآرام  |  اکتبر 28, 2007 در 10:12 ب.ظ.

    سلام
    فکر می‌کنم خیلی برای نوشتن مطالب‌ات زحمت می‌کشی
    امیدوارم دل‌سرد نشی
    چیزهایی که می‌نویسی خیلی مفید هستند
    🙂

    پاسخ
  • 3. خسروبیگی  |  اکتبر 29, 2007 در 4:10 ق.ظ.

    سلام
    عنوان وبلاگتون خیلی طولانیه! اینطور نیست؟

    پاسخ
  • 4. حسین حاتم زاده  |  اکتبر 29, 2007 در 11:47 ق.ظ.

    سلام من شما را به لینکهام اضافه کردم

    پاسخ
  • 5. محمد جعفر  |  اکتبر 30, 2007 در 10:03 ق.ظ.

    لینک کردم. 😉

    پاسخ
  • 6. یک رهگذر  |  اکتبر 30, 2007 در 2:11 ب.ظ.

    سلام هموطن ايراني. سايت ياهو که آدرس ايميل من و شما در آن قرار دارد و روزانه با مسنجرش چت مي‌کنيم، نام کشور من و تو را از ليست کشورهايش در صفحه‌ي ثبت نام حذف کرده. اگر غيرت و عرق ملي‌ات اجازه نمي‌دهداين ننگ را بپذيري، با لينک دادن به صفحه‌ي http://helloyahoomail.net از طريق کليدواژه‌ي Yahoo mail به بمب درحال پيشرفت عليه ياهو کمک کنيد تا کوچکترين وظيفه‌ي ما به کشورمان ادا شده باشد و همانند بمب افتخارآميز فيلم سيصد و خليج فارس، بتوانيم يک موفقيت ديگر را نيز رقم بزنيم… متشکرم

    پاسخ
  • 7. Morteza  |  نوامبر 2, 2007 در 5:00 ق.ظ.

    salam.baraye tabadole link dar weblogam nazar dade bodid.
    man shoma ro link kardam shoma ham mano link kon

    پاسخ

پاسخی بگذارید

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


اکتبر 2007
د س چ پ ج ش ی
    نوامبر »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

